aa-kuku! czyli jak żyć zdrowo i pysznie!

wtorek, 24 listopada 2015

Waniliowy budyń z pietruszki

Zaliczam się do wielkich fanów Masterchefa i kiedy tylko w którejś edycji usłyszałam hasło "budyń z pietruszki", nie dało mi ono spokoju dopóki nie spróbowałam go zrobić. Jak to budyń? Z pietruszki? Ciekawe połączenie :) Przepis oczywiście ciut zmodyfikowałam i jestem pod wrażeniem tego deseru! Sami spróbujcie ;)

Waniliowy budyń z pietruszki





Składniki:
2 pietruszki
1 puszka mleka kokosowego
1 laska wanilii
2-3 łyżki miodu
sok z cytryny

Wykonanie jest banalnie proste: pietruszki obieramy i kroimy w plastry, zalewamy mlekiem kokosowym, laskę wanilii przecinamy wzdłuż i wydrapujemy środek - całość (środek i "skórkę" też) gotujemy 20 minut, aż warzywo będzie miękkie.


Następnie wyławiamy laskę wanilii, a całość blendujemy na gładki krem. Doprawiamy miodem i sokiem z cytryny, mieszamy.

Budyń świetnie się komponuje z owocami, ale i sam jest równie ciekawy w smaku!


aakuku

5 komentarzy :

  1. No takie połączenie jest dla mnie zaskakujące. Ciekawe jak to smakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie połączenie jest dla mnie zaskakujące. Ciekawe jak to smakuje

    OdpowiedzUsuń