aa-kuku! czyli jak żyć zdrowo i pysznie!

czwartek, 22 października 2015

Czas na start!

Hej ho! :)


Właśnie zaczynam moją przygodę z blogowaniem, choć miłość do gotowania narodziła się jakiś czas temu - dokładnie 3 lata, kiedy rzucona na głęboką wodę rozpoczęłam studia daleko od rodzinnego domu i chcąc nie-chcąc poznawałam tajniki kuchni, do której miłość zakorzeniła się 10 miesięcy temu od kiedy to jestem żoną mojego Mężusia i oficjalną Panią Domu, dzieląc obowiązki ze studiami i pracą :) 

Oczywiście pragnę na wstępie wspomnieć, iż urodzoną i zawodową kucharką nie jestem, przede mną jeszcze sporo nauki ;) ale chcę Was zainspirować do eksperymentowania w kuchni, do zdrowego żywienia i do pysznego jedzenia!

Jeśli kochacie piec, gotować i w ogóle przebywać w kuchni (która jest moim ukochanym miejscem w domu), a poszukiwanie inspiracji na posiłki przerzuca się na grzebanie w zakamarkach internetu, trafiliście idealnie!  


Zapraszam w podróż przez smaki! :) 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz